1. Termeni de livrare

Comenzile pot fi livrate de firmele de curierat GLS sau DPD sau pot fi ridicate direct din drogheria Avia Farm, conform programului de lucru. Totodată, pe raza orașului Iași și în zonele limitrofe, mai punem la dispoziție livrarea prin partenerul Shopping Iași SRL, în cel mult 24 ore de la comandă. 

Costul transportului in cazul livrarii prin curierat este : GLS - 17 lei, Dpd - 17 lei, Shopping Iași cost dinamic - în oraș 12 lei, zonele limitrofe - 20 lei.

Transportul este GRATUIT pentru comenzi mai mari de 199 lei.

Aria de acoperire DPD si detalii legate de programul livrarilor gasiti aici: https://www.dpd.com/ro/home/produse_i_servicii/servicii_nationale_curierat/dpd_standard

Urmarirea coletelor DPD se poate face de aici: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/ro_RO

Detalii despre livrarea prin GLS gasiti aici: https://gls-group.eu/RO/ro/servicii-pentru-destinatari

Urmarirea coletelor GLS se poate face de aici : https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet

Livrarea comenzilor se face in medie in 2-3 zile lucratoare de la plasarea comenzii, in cazul produselor care au disponibilitatea "in stoc" si in 2-5 zile lucratoare in cazul comenzilor care contin cel putin un produs cu diponibilitatea "in stoc limitat"

Momentan livram comenzi doar in Romania.



2. Politica de retur

Puteti returna produsele in termen de 14 zile de la primirea coletului. Înainte de expirarea perioadei de 14 zile aveti obligatia de a ne informa cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele .

Ne puteti informa la adresa de e-mail office@aviafarm.ro sau telefonic la numărul :

 0770 252 571  

Taxa aferenta transportului va fi suportata de cumparator.

Coletele livrate prin curier nu pot fi returnate prin Posta Romana. Produsele returnate trebuie sa contina etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu care au fost livrate.

De asemenea produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însotite de toate accesoriile, cadourile, mostrele gratuite sau alte materiale cu care au fost livrate.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Va precizam ca produsele comercializate prin intermediul www.aviafarm.ro, care au fost desigilate nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, conform prevederilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizata.

ARTICOLUL 16   Exceptări de la dreptul de retragere

e) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator

- mostre si/sau produse fara tipla de sigiliu (prevazute cu sistem roll-on sau betisor aplicator) din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă

Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate.

Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.

Asigurati-va ca produsul returnat este protejat in timpul transportului prin :

- cutie adecvata

- bule de aer sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protectia necesara pe timpul transportului

Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzator care au suferit daune in urma returnarii.

Ne obigam sa rambursam toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastra, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastra si respecta toate cerintele de mai sus. . Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente expedierii comenzii, nu se returneaza.

Banii se vor returna in contul bancar pe care il puneti la dispozitie.

In conditiile in care bunurile returnate nu respecta politica de returnare ne obligam sa notificam in scris sau telefonic cumparatorul cu privire la neregulile constatate. Produsele ce nu respecta cerintele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportata de catre cumparatorul initial.

Adresa returnare colete Str. 14 Decembrie 1989, nr 11, Iasi

Pentru orice fel de sugestii si reclamatii nu ezitati sa ne contactati.

Model pentru cerere retur:

Numarul comenzii sau numarul facturii: …………………………………………………………………………………………………
Nume si prenume / Compania: …………………………………………………………………………………………………..
Numar de telefon: …………………………………….E-mail: …………..……………………………………………………………..
Numele titularului , numele bancii si Contul IBAN: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Va rugam completati urmatorul tabel
La metoda de compensare va rugam sa introduceti litera A sau B conform cu tabelul pentru selectarea metodei de compensare

Motivul returnarii

Numele Produsului

Bucati

Metoda de compensare selectata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selectarea metodei de compensare:

A) Produs nou

B) Restituirea banilor